Miten luodaan nykyaikainen ja työntekijöitä houkutteleva työympäristö? Millainen vaikutus työympäristöillä on työntekijäkokemukseen? Tervetuloa mukaan kuulemaan ja osallistumaan keskusteluun siitä millainen vaikutus työympäristöillä on työntekijäkokemukseen.

Verkkotilaisuuden moderaattorina toimii työelämän kehittäjä sekä menestyksekkäiden strategisten muutoshankkeiden läpiviejä Paula Helle. Hänen johdollaan keskustelemme siitä, miten hyödyntää työpäivämuotoilua työntekijäkokemuksen ja työympäristöjen kehittämisessä. Organisaatiokulttuurien kehittämisen näkökulmaa avaa Jenni Vuorio, joka on Pohjoismaiden suurimman joukkoliikenneyrityksen Nobina Oy:n henkilöstö- ja viestintäjohtaja sekä johtoryhmän jäsen. Hänen vahvuuksiaan ovat strateginen johtaminen sekä johtamis- ja työyhteisöviestintä. Kansainvälisen näkökulman keskusteluun tuo Sodexon Continental Europe -regioonan strategiajohtaja Henrik Järleskog, jolla on syvä ymmärrys työelämän murroksesta. Henrik kertoo, miten työympäristöjen ja työntekijäkokemuksen suhde nähdään muissa Pohjoismaissa.

Heidän lisäkseen tapahtumassa kuullaan puheenvuoroja yllätysnimiltä – kannattaa siis tulla mukaan!

Tapahtumassa työympäristöjen kehittymisestä näkemyksiään jakavat myös toimitilajohtajat sekä muut alan asiantuntijat.

Paikka: verkkotilaisuus.
Aika: torstai 19.5. klo 9.00–10.30