Kampanja kokosi ruokatarvikelahjoituksista ruokakoreja, jotka jaettiin Hope – Yhdessä & Yhteisesti ry:n asiakasperheille.

Sodexo Suomi ja Hope – Yhdessä & Yhteisesti ry. toteuttivat toukokuussa Ruokakorikeräyksen, jolla tuettiin lapsiperheiden ruokahuoltoa kesälomien alkaessa. Keräykseen oli mahdollista osallistua tempauksessa mukana olevissa Sodexon toimipaikoissa tai vaihtoehtoisesti lahjoittamalla MobilePayssa valitsemallaan rahasummalla.

Sodexon toimipaikoissa kerätyt kuivatuotteet lajiteltiin ruokakoreihin, jotka Hope – Yhdessä & Yhteisesti ry. toimittaa asiakasrekisterissään oleville perheille.

– Mukana oli toimipaikkojamme Helsingistä, Turusta, Espoosta, Oulusta ja Jyväskylästä. Saimme ilahduttavan paljon lahjoitettuja ruokatuotteita perheille jaettavaksi, ja myös rahalahjoituksista kertyi mukava potti. Samalla autoimme lahjoittajia vähentämään ruokahävikin määrää. Iso kiitos kaikille lahjoittaneille ja mukana olleille, sanoo Sodexo Suomen brändi-, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Mira Perander.

Lisätietoja:

Sodexo Suomi